Welkom op dit onderwijsblog. Leuk dat je komt kijken. Dit blog is bedoeld voor verhalen die getuigen van werkplezier (in het onderwijs), maar die ook de wrange realiteit tonen van het huidige prestatiegerichte onderwijs in dit neoliberale tijdperk.

Ingrid

vrijdag 22 oktober 2010

Kinderen zijn geweldig!

Vandaag verjaardag gevierd. Samen met duo en stagiaire. Was een echt feest. Wat zijn kinderen toch lief en gevoelig. 'Juf, ik heb maar twee cadeautjes bij me en niet drie.' 'Maakt niks uit, vinden juffen niet erg.' De een bedacht dan dat het cadeau een gezamenlijk cadeau was en de ander regelde dat we uiteindelijk alledrie evenveel cadeautjes kregen. En wat zijn we verwend.
En wat een geweldig leuke toneelstukjes. En alles werd leuk gevonden: Amerikaans liften, moordenaartje, film kijken, spelletjes doen, puzzelen en galgje. Wat waren deze kinderen heerlijk tevreden. Het was een topdag. Ik heb er met volle teugen van genoten! En niet alleen ik, ook mijn collega's en bovenal de kinderen. Een mooie start voor een lekkere vakantie!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten